Kas ir melošana un krāpšana caur Dieva vārdu?
Tā, ja Dieva vārdā izplata, aizstāv un izpušķo maldu mācības un bezdievīgu dzīvi, melo un piekrāpj caur Dieva vārdu.
Jā, redzi. Es celšos pret tiem praviešiem, – saka tas Kungs, – kas izmanto savu mēli ļaunā nolūkā, kaut arī sludinot tā Kunga vārdu! [Jer.23:31]
Šī tauta godā mani ar savām lupām, bet viņu sirds ir tālu nost no manis. Bet velti tie mani godā, sludinādami mācības, kas ir cilvēku likumi. [Mt.15:8-9]
Ne ikkatrs, kas uz mani saka: Kungs! Kungs! ieies debesu valstībā, bet tas, kas dara mana debesu Tēva prātu. [Mt.7:21]
Piezīme: Kristīgā mācība »
un redzi, es sūtīšu savus vēstnešus, saka tas Kungs, kas sludinās jums to, ko jums labpa(ne)tiksies dzirdēt…
Jo netaisnības noslēpumainais spēks jau ir darbā, … kas ar visādiem netaisnības līdzekļiem pieviļ tos, kas pazūd, tāpēc ka tie nav pieņēmuši patieso mīlestību, kas tos būtu izglābusi.
Tāpēc Dievs tagad sūta tiem maldu varu, ka tie sāk ticēt meliem,
2.Tes.2
Dzejnieka vārdiem sakot: “Negatīvais tiek pasniegts kā pozitīvais. No masas tiek veidotas figūras vajadzīgas, kas neprotestēs, bet gaidīts pacietīgi, labklājības un laimes orgasmu masveidīgu.”
Bet, protams, te runāts par “balto” maģiju, maldiem baznīcā un sazin ko vēl, kas pazudina dvēseles, un tas ir daudz daudz lielāks posts.
Ar cieņu,
gviclo
tas attiecas uz visām tām runām par garīgo atmodu, kristiešu varas pieaugšanu un vispārējo labklājības uzlabošanos?
ir daudz vientiešu, kuriem apstulbojis prātus, kuri melus uztver kā patiesību un aizstāvot ir gatavi grauzt rīkles [piemēram ļeģājevieši un saentalogi]
nu ja tā neitrāli paskatās, es protams atsakos izdarīt kādu galeju secinājumu, tomēr šī rakstuvieta – Jo netaisnības noslēpumainais spēks jau ir darbā, … kas ar visādiem netaisnības līdzekļiem pieviļ tos, kas pazūd, tāpēc ka tie nav pieņēmuši patieso mīlestību, kas tos būtu izglābusi.
Tāpēc Dievs tagad sūta tiem maldu varu, ka tie sāk ticēt meliem,
2.Tes.2
nu nevar nepamanīt pārsteidzošo attiekšanos uz to sektu. Citādi sanāk, ka Svētais Gars apstiprina ar zīmēm un brīnumiem dažādas pretrunīgas mācības. Vienkārši rodas jautājumi, kaut vai par tādu sīkumu, kā publiska mēlēs runāšana neievērojot to, ko DIevs atklāja caur Pāvilu